2010. október 17., vasárnap

Zsombika beszél-get!



Hát úgy tűnik elérkezett ez az időszak is, hogy Zsombika elkezdett beszélni, vagyis 1-1 szót mondani; már tudja mondani: torta, autó, duda, cica, apa bu - (apa busza),
de már el is tudja mondani, ha akar valamit: " Oda apa bu, sicc! (beszaladt egy macska apa busza alá)
Olyan büszke vagyok rá; van amikor anya nem tudja, mit akar mondani, és akkor odahív engem és lefordítom neki, mert én jobban értem őt mint a felnőttek!
Kialakított egy jelbeszédet is, a kis kezével kapar oldalt- markolót mutatja, ha inni kér akkor a kis ujjait a csücsöri szájához rakja és úgy szippant egyet, minha inna.
Nagyon cuki, úgy szeretlek Zsombi!

Persze, amikor mindíg megver,akkor haragszom rá; akkor is szeretem, de nagyon csúnya is tud lenni, nagyon rossz fiú, rúg, harap, ütöget meg minden, anya hiába szól rá, mindíg újra kezdi:-(
Anya szomorú is miatta, de majdcsak abba hagyja, nem?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése