2011. március 6., vasárnap

Bulcsú baba nálunk!


A hétvégén eljöttek hozzánk az Ágiék és elhozták nekünk a Bulcsú babát is!
Nagyon örültünk a Zsombival, már ő is tudja mondani :úgy mondja:"bucsu" nagyon cuki,

"Ana, én cejet bucu baba, hiánz bucu baba én!"
(ford:Anya, én szeretem bulcsú babát, hiányzik nekem!)

Mostmár sokkal többet játszik meg vigyorog nekem, mint régen, anya szerint nyáron már tudunk is játszani vele kicsit! Már nagyon várom !
Itt volt a Viktor is, szegényke, nagyon megsérült a térde, és fáj neki nagyon, úgy sajnálom!
De mire katona lesz, már el is felejti!

NEmsokára mi is elmegyünk hozzájuk, mert anya még mindíg nem fejezte be a falfestést a babaszobában:(!

Puszi puszi puszi-nyuszi!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Jázmin és Zsombi!
    Mivel én még nem tudok írni így megkértem anyukámat, hogy köszönje meg helyettem a vendéglátást. Én is nagyon várom már, hogy játszhassunk együtt. Addig pihenek egy kicsit, hogy nagy és erős legyek.
    Puszilunk mindenkit, Bulcsú, Anya és Apa

    VálaszTörlés