2011. április 5., kedd

Végre Tavasz van!

Hát végre valahára itt a tavasz!
MElegen süt a nap, elég egy pulcsi, ha ki akarok menni az udvarra, végre nem kell a bundás csizmámat sem felvenni, (bár jobban szeretném már a papucsaimat hordani, de ezért ott még nem tartunk:)!
Anyával voltunk hétvégén a mamiéknál, ő elment a mamival egy kicsit vásárolni, mi pedig a papával játszani voltunk és SZEREZTEM EGY ÚJ BARÁTOT IS!!! Nikinek hívják, annyi idős mint én és ő már tud bicajozni is! Én még csak most tanulok, de még azért anya fogja nekem a botot hátul, mert különben elesnék, de azért már kicsit ügyes is vagyok:)))!
Most kaptam apáéktól egy gyönyörű 2 kerekű bicajt, természetesen pink szinű egy kis sárgával tarkítva, NAGYON CSAJOS!!!
Próbálkozom, de még nem vagyok elég kitartó, kb. 5 perc után rájövök, hogy tulajdonképpen nem is akarom ezt annyira. Na de most! Mondtam anyának, hogy legközelebb vigyük kis a mamáékhoz és majd a Nikivel bicajozok!
Ha ő tud, én sem maradhatok le, UGYE?!?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése