2010. június 10., csütörtök

IRIGY KUTYA !


Ma "posztereset" játszottunk anyával!(poszter=pózólás):-)
Anya mondta vasárnap du. hogy fésüljük meg a hajam és csinál rólam egy pár fotót.
Na, hát ebbe annyira belelendültem, hogy átöltöztem vagy 6x és egy csomó jó kis képet csináltunk, nem akartam abbahagyni, anya már rég elrakta a fényképezőt, de én még mindíg kiabáltam neki, hogy: "Figyeld anya ezt a posztert!"

Aztán délután meg jól összevesztünk!
Csúnya voltam, és kiszedtem anya hajából a hajpántomat a hajával együtt:-(,
erre anya mérges lett és azt mondta nekem, hogy irigy kutya vagyok!
Hát eltudjátok képzelni milyen szörnyű érzés volt?!
Teljesen kiakadtam, és kikértem magamnak a dolgot:

" Anya! egy felnőtt anyuka nem mondhatja a kislányának, hogy irigy kutya, igaz?!"

Még két óra múlva is morogtam az orrom alatt a szobámban: "NEMIS VAGYOK IRIGY KUTYA!"

aZTÁN ÉSŐBB IDEJÖTT HOZZÁM ÉS MEGBESZÉLTÜK A DOLGOT ÉS KIBÉKÜLTÜNK, úgyhogy most ismét minden rendben van!
NAgyon szeretem anyát, és mondtam neki, hogy többet nem csinálok ilyet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése