2010. június 10., csütörtök

Az első idei pancsolás!


Végre elmúlt ez a sok esős nap és kisütött a nap!
Igaz olyan meleg van hogy meg lehet fulladni, de végre fel lehetett állítani a medencét! :-)
Apa tegnap este beájult, úgyhogy anya egyedül állt neki, meglepiből; félúton már megbánta, de a végén sikerült! Reggel, mikor elmentem oviba még nem volt benne víz, de mikor hazajöttem... Hű, nagy muri volt!
Amikor apa hazaért Zsombi a Levivel őrjöngött éppen bent a vízben. apa pedig csatlakozott és cápásat játszottak; Levi nem is akart hazamenni, Zsombi pedig nem akart értemjönni a mamáékhoz!

Juj! Nagy baj történt a mamiéknál, mert a Gergő kutyája: Scuby nagyon beteg lett, rángó rohamot kapott és kórházba kellett vinni, ahol elaltatták. :-( Gergő nagyon szomorú, egész délután sírdogált, mert nagyon szerette;) óriás kutya volt, én nagyon féltem tőle, de mondjuk ez nem szempont mert egy palota pincsitől is halálra rémülök!

Emlékszem, mikor anya kutyáját: Eddykét elütötte a kamion, anya is nagyon szomorú volt,éppen ott voltunk akkor a mamáéknál amikor történt! napokig sírt is miatta, még egyszer apától kapta a 22. szülinapjára mert az a fajta a kedvence (Westie), de amikor megszülettem elvitték a mamáékhoz lakni. Sjnos nincsen róla csak papírképünk, úgyhogy nem tudom megmutatni nektek!:-(
NAgyon cuki frizurája volt, mindíg vittük fodrászhoz is!

Szombaton majd kimegyünk a mamáékhoz és akkor majd megvigasztalom az én kis keresztapukámat!!!
Szeretlek Gergő! NE szomorkodj! Puszi-puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése