2010. július 5., hétfő

Egyveleg!


Hát, megint nagyon régen írtam, nincs túl sok ideje az írnokomnak! :-)
Hát..., véget ért az ovi! Sajnos nem megyek többet az én kis ovimba, egy másikba fogok járni, felvettek mind a 2 oviba, ahová anya beiratott, de még nem tudja, hogy melyikbe fogok járni?!
Elbúcsúztunk a Judit nénitől, anyával csináltam neki egy mini fotóalbumot rólam, aztmondta anyának, hogy még senkitől nem kapott ilyen kedves ajándékot. NAgyon szép lett.
Az utolsó héten nem tudtam menni már, mert a Zsombi nagyon beteg lett és nem tudott reggel felkelni. Így nem tudtam elbúcsúzni a Tündi nénitől, meg az Erzsi nénitől sem, de majd pótoljuk valamikor.

Elkezdődött a nyári szünet, minden nap tudok játszani a barátnőmmel, a Bettivel:-)
a kapcsolatunk leginkább a "se veled,se nélküled"-hez hasonló, ha együtt vagyunk sokszor veszekszünk, de ha nem találkozunk, akkor majd megveszünk egymásért.
Mostanában a tornakötélen vitázunk, mert mindíg csak ő akar rajta tornázni, és engem nem enged oda, aztán meg megsértődik, ha elveszem, vagy anya szól neki, és akkor nem játszik velem... én meg sírok! :-(
NEkünk mindíg mindenből ugyanolyan kell, színre, sőt árnyalatra pontosan.
Nagyon szeretem a Bettust, ő a legjobb barátnőm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése