2010. július 12., hétfő

Mamiéknál!

Már nagyon vártuk Zsombival a pénteket, mert anya megígérte, hogy a mamiéknál alhatunk!Én kettőt szerettem volna ott aludni, de szombat du. az Ádusékhoz kellett mennünk szülinapozni, úghogy csak egyet lehetett:-(
Zsombi kicsit sírt amikor anya elment, de aztán papával elmentek megnézni a malackát, meg a békákat és hamar megvigasztalódott.
Hát én meg befogtam a mamit: egész nap csak barbie-ztunk, olyan jó volt! Anyának sosincs kedve hozzá, mert mindíg fáradt, de a mami nagyon ügyes volt; pedig azt mondta, hogy már nagyon régen csinált ilyet! :-)

Sütöttünk a papával meggyes- és meggyes-cseresznyés rétest, én is segítettem, nagyon sokat: daráltam a mákot, a tésztára raktam eg kis zsírot, aztán arra mákot, arra pedig cseresznét, a papa összetekerte és beraktuk a sütőbe!
A Zsombesz pedig nagyon sokat segített a süti eltüntetésében! :-)

Mondtam a papáéknak hogy ebből hagyjunk anáéknak is, mire a papa aztmondta:
"...hát, jó pénzért?!...
" ...nekünk jó pénzünk van, papa!!!..." válaszoltam csípőretett kézzel!

A délutáni alvás után jött anya értünk, mindketten sírtunk, amikor odaért, éppen akkor ébredtünk fel, én csak azért sírtam, mert a ZSombi is, csupán szolidaritásból.
Miután hazaértünk, átöltöztünk és mentünk Ádiékhoz, ott finomat ettünk, tortáztunk is, anya sütött neki vakondtúrás tortát, mert az a kedvence!
Jó kis buli volt, felpróbáltam a Kriszti összes ékszerét, de az igazi, nagy buli jövőhét szombaton várható!

Akkor tartjuk a családdal a NAGY SZÜLINAPI PARTIT!

Puszi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése