2010. augusztus 29., vasárnap

A búcsúzó!

Na, hát eljött ez a nap is!
Egész héten gyakoroltunk, hogy jól sikerüljön a pénteki bábozás!
Csak a nagyok, akik megyünk oviba, csak mi szerepeltünk, anya meghívta mindenkinek a szüleit egy hamburger-partira egy kis meglepivel!
Nem szabadott elárulni otthon, hogy mire készülünk, de azért van akinek sikerült! :-)
Anya Adrival berendezte a teraszt Bábszínháznak, és előadtuk
a Kiskakas Gyémánt félkrajcárja c. mesét.
Minden gyereknek volt egy kis szerepe, (én voltam a török basa)anya mesélte a mesét, a refréneket pedig mindenki mondta (vagyis próbálta).
Elég jól sikerült, annak ellenére, hogy csak pénteken volt itt mindenki.
Aztán anya készült egy kis beszéddel, meg egy verssel is, de úgy sírt, hogy egyiket sem tudta elmondani!
Vicces volt, mert minden anyuka sírdogált; nem nagyon értettem, hogy miért?!

Kapott mindenki egy különleges fotóalbumot a manodában készült fotókból,nagyon nagy sikere volt, mindenki nagyon örült, csak én nem kaptam, úgyhogy ennek hangot is adtam, és elkezdtem nagyon sírni!

Nehogymár pont én ne kapjak!!!

Adri is nagyon sírt, mert nem tudta hogy ő is kap egyet, teljesen ki volt bukva!

A hamburger nagyon finom volt,és volt sok süti is, ja és még délelőtt sütöttünk a gyerekekkel almás pitét is, mi reszeltük az almát, nagyon nehéz volt ám!!!
jó sokáig tartott a BULI, szerencsére apa is pont hazaért és látta az előadást!
Este jött a vihar, gyorsan behordtunk mindent a teraszra, aztán még ugráltunk egyet, hiába mondták a felnőttek, hogy elég lesz, mi csak ugráltunk tovább, aztán jól meg is rándult a térdem.
Na ettől kezdve csak bőgtem, sírtam és nyávogtam felváltva.(mert persze nem aludtam du. egy percet sem:-)

Szuper jó kis buli volt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése