2011. július 31., vasárnap

Zsombi szülinap



Sziasztok!

Képzeljétek, Zsombikám most lett 3 éves, már nagyon nagy fiú, ősszel jön velem oviba, és ott is fog maradni:-)! Nagyon izgi! Anya nem nagyon várja, dehát mondtam neki:ez a sorsa minden nagy fiúnak :-)!
Kapott egy szuper futóbicajt, állandóan ezt akarta apáéktól, na most megkapta!!!
(Mondjuk azért nekem is nagyon tetszik, csak nem akarja kölcsönadni:(!

Két tortája volt, a manodában egy pókemberes, a családi bulin pedig egy csomó marcipánja volt, Cimbi, autó, meg sok-sok picike is; persze én is kaptam, nem is a torta a lényeg, hanem a marcipán :-) és kék szinű volt a tüzijáték!!!

Kapott a mamáéktól egy Buzz ruhás Krumplifejet is aminek nagyon örült, és egy kis lámpát ami pirosan és fehéren is világít. (de persze ezt sem adja oda nekem)

Ádusnak is most volt a 18. szülinapja! Nahát Ő aztán a nagyfiú!!!
Kapott apáéktól egy jogsit! Vagyis csak a pénzt rá, neki kell megtanulnia, ami apáék szerint nem lesz olyan egyszerű, úgyhogy hajrá Ádi!!!!

Elmentünk egy étterembe Ádi szülinapján, és ettünk egy nagyon jót!
Szuper volt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése