2011. szeptember 5., hétfő

Augusztus!



Hát ez a hónap is eltelt, nagyon sok helyen voltunk és nagyon sok mindent csináltunk!

2 hétig zárva volt a manoda, és nem jött hozzánk egy gyerek sem!!!
Nagyon élveztük Zsombival, végre azt játszhattunk amit csak akartunk és még anyán sem kellett osztozkodnunk! Most tényleg nagyon jó tesók voltunk!

Voltunk anyáékkal 3 napot Gyulán, fürödtünk , meg sétáltunk egy csomót, voltunk a 100 éves cukrászdába is m ahol megkóstoltuk a 100 éves sütit is:-)!
Esténként sétáltunk a városban, amit nagyon élveztünk, Zsombi jött a futóbicajával én pedig sétáltam anyáékkal. 2. este elmentünk vonatozni, ami annyira izgi volt, hogy majdnem elaludtam rajta, viszont a vár, az csodás volt!

Aztán voltunk Leviékkel a "Medencei tónál" is kétszer,
(anya mindíg kinevet, mikor kimondom a nevét:-)
olyan dugóba kerültünk, hogy délre sikerült is odaérnünk, de nagyon jó volt, 2 percenként agyonfagytam a vízben, úgyhogy anya ki-be rohangált velem, de nembaj, mert így mindíg el tudtam őt csábítani a büfébe valami kis finomságért! Hi-hi-hi...

Mamáékkal voltunk még Agárdon 2 napot egy kempingben, ahol nagyokat lehetett ugrálni a vízbe, apának jól meg is sérült a lába, amikor vagánykodott, azt hiszi még mindíg 20 éves, pedig nem is!
Az első ugrásnál lesérült és utána meg sántított 2 napig; de nem baj, még véletlenül se hallgasson anyára; mondta neki, hogy ne ugráljon, dehát... hiába!

NAgyon szuper kis hónap volt, imádtam!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése