2010. február 8., hétfő

Apa szülinap!

Sziasztok!
Képzeljétek, szerdán volt apukám szülinapja!
Nagyon sokat készültünk rá anyával meg a ZSombival!
Csináltam neki egy Csipkerózsikás , szinezős képet, amire ragasztottam flittereket és csillámport is. Gyönyörű lett, apa nagyon örült neki, de még két napig egyfolytában ajándékokat készítettem neki!Anyával feldíszítettük a lakást lufikkal meg szalagokkal. Apa kapott anyától egy Prágai utazást, de minket nem akarnak vinni :-(, de én úgyse engedem, hogy itthon hagyjanak!!! A héten nem voltam oviba, ert begyulladt a torkom, így itthon maradtam, a bölcsinkben is alig volt gyerek, csak a Mesi meg a Lizi volt, jókat babáztunk meg póniztunk, csak a Lizi sosem engedi, hogy én is fogjam a pónikat!
Szombaton voltunk a Peti papáéknál, mert anyának dolgoznia kellett.Nagyon jó volt, a Zsombi nem is sírt. Bújócskáztunk a mamáékkal, meg olyat is játszottunk, hogy én voltam az anyuka ők pedig a gyerekeim, de mindíg csak sírtak, úgyhogy már kezdtem ideges lenni! Nem bírom a hisztit!!!
Amikor anyáék megjöttek, akkor mondtam nekik, hogy ettem főtt ételt is!
Mire anya megkérdezte mit? Mondtam, hogy GOFRIT!!! Erre kinevettek! Pedig tényleg ettem, barackosat!

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése