2010. február 15., hétfő

FARSANG 1!


sZIASZTOK!

Már régen írtam, nagyon sok minden történt velünk azóta! Képzeljétek csütörtökön volt az első ovis farsangom!!! CSIPKERÓZSIKA voltam, gyönyörűséges ruhám volt, anya vette nekem! Vittünk sütit is és egész délelőtt finomságokat ettünk, táncoltunk, versenyeztünk, megnézegettük mindenkinek a jelmezét. Anna Sára virág volt, Sarolta indián, Tibus varázsló, Réka Jégkirálynő volt, ...a többire nem emlékszem! :-)
Anya bölcsijébe pedig most csütörtökön lesz a farsang, ott cica akarok lenni!
Akkor nem fogok oviba menni!Betti is itthon marad,és jön a Zalán tesója a ZSófi is,a LEvi is meg az Ádi is, őket szeretem a legjobban!
Ma megint voltam oviba, és tornáztam is! túrógombóc volt az ebéd, azt nagyon szeretem. Most délután mikor hazajöttem a Zsombi végig ölelgetett, úgy imádom a Zsombit, mint az álom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése