2010. február 20., szombat

Farsang 2!


Sziasztok!

Csütörtökön volt itthon is farsang! Nagyon sokan voltunk, 22-en! Nagyon jó buli volt, én először cica voltam, de aztán mindíg átöltöztem, úgyhogy voltam boszi, hercegnő, Szivárvány és katica is! :-) Nagyon élveztem, itt volt mindenki, ZSófi és a Zalán ők sárkány és pom-pom lány voltak, a SZili varázsló, A Levi Zorró, Betti: sütőtök, Beni: Pán Péter, a Zsombi kisördög, aSára Hófehérke volt. De volt még kalóz, a Keve Teletabiesnak öltözött, anya pedig Túró rudi volt!
Rengeteg finomságot ettünk,táncoltunk és sokat játszottunk is.Délután 13-an aludtunk itt! Alig fértünk el, de nagyon jó volt!
Aztán pénteken este átmentünk a Julcsi mamáékhoz névnapozni, felköszöntöttük őt és anyát is!
Elénekeltem anyának a kicsi vagyok én c. dalt és adtam neki egy pink virágot is, úgy örült, hogy még sírt is. Kicsit nem értettem, hogy miért sír, de azt mondta azért mert nagyon b
oldog! ...úgyhogy én is elsírtam magam, mert én is boldog vagyok!... :-)
Ma, szombaton pedig egész nap mentünk!
Reggel bementünk az Auchanba vásárolni, aztán elmentünk Ceglédbercelre a kis Petiékhez szülinapozni. Kapott a Petike egy óriás trambulint, bent van a nappalijukba.Egész délelőtt abban ugráltunk a Zsombival, anya is kipróbálta, még szaltózott is benne. Volt benne egy csomó kicsi labda, amiket mindíg kidobáltunk!
Olyan szuper volt, hogy amikor hazajöttünk, apa vett is egyet anyának a szülinapjára!
Már alig várjuk, hogy kipróbálhassuk, de majd csak akkor lehet, ha itt lesz anya szülinapja.
Na mostmár annyit írtam, hogy begörcsölt anya keze, úgyhogy búcsúzunk! Puszi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése