2010. március 4., csütörtök

Névnapi buli!


Sziasztok!

Kicsit csúsztunk az írással most is, dehát lassan megszokom! :-)
24.-én volt a névnapom, és anyáék felköszöntöttek, kaptam egy csomó apróságot!
Volt tortám is és még énekeltek is nekem.
Voltam oviba is vittünk sütit meg eperlevet és a gyerekek is felköszöntöttek, énekeltek nekem 3 dalt,amiket én kértem: -együtt lenni jó, -csicsri borsó, - gomba,gombát!
Vasárnap átjöttek a Julcsi mamáék a Gergőékkel, és kaptam egy fazekas-korongozós játékot, anya rendkívül örült, hogy kaptam ismét egy játékot, amivel neki kell játszania! :-)

Hétfőn nem mentem oviba, csak kedden és csütörtökön, mert anya nem bírt felkelni szerdán. :-(
NAgyon jó volt az oviban, sokat rajzoltam, és egész nap csak öltözködök! :-)

Este, amikor anya bevitt aludni azt akartam neki mondani, hogy holnap ne keljünk olyan korán, de valahogy így sikerült:

"Anya, figyelj! Holnap ne perckor menjünk, hanem fél múlva..." Nagyon vicces volt!

Zsombi nagyon édes, úgy szeretem! Mindíg ölelget és puszilgat, anyáék megint levágták a haját, cukika lett!
Nagyon okos is, mindent megért, amit mondunk neki és meg is csinálja amit kérünk tőle, csak ne távkapcsolózna annyit! :-)
Apa a kedvence, mindíg őt kéri, akkor is ha nincs itthon, anya meg csak irigykedik!

Drukkoljatok, mert pénteken megyek fogorvoshoz, majd megírom, mi volt, kicsit félek, mondtam anyának, hogy nem akarom, hogy vizet spricceljenek a számba!

Puszi: Jázminka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése