2010. március 7., vasárnap

Fogorvosnál!


Pénteken voltunk megint fogorvosnál, mert sajnos kiesett a fogamból a kis matrica!
Mikor odaértünk, kiderült, hogy nemcsak az egyik esett ki hamen a másik is!Ne, volt hadd-el-hadd! :-)
Anya is sírt, én meg persze ordítottam, 4-en fogtak le, utánna még fél óráig sajgott a
homlokom! De hős voltam!!! :-)
Aztán hazafelé következett csak a zűr!
Hazavittük a Margó mamát, és anya megállt barkáért az egyik virágboltnál. És ott beütött a krakk!
Beletört a kocsikulcs az ajtóba! Ezután 2,5 órába telt, mire tudtunk egy új kulcsot csináltatni hozzá, és haza tudtunk menni!

Ez volt anya egyik legrosszabb napja, azt mondta. De azért én szeretem őt nagyon, modtam neki, hogy nem szomorkodjon, mert én mindíg vigyázni fogok rá, erre ő elkezdett sírni!
Hát ti értitek ezt?! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése