2010. március 23., kedd

Anya szülinapja!


Pénteken ünnepeltük anya szülinapját, rajzoltam neki az oviban egy gyönyörűt, és kidíszítetem rózsaszín szivecskékkel is. Amikor hazaértünk az oviból beszaladtunk Zsombival apához, bebújtunk a hálóba és elkezdtük meggyújtani a tortán a gyertyákat.
Közben kikiabáltam anyának, hogy: "Anya, nehogy begyere a hálóba!!!"
Aztán kivittük neki a tortát, énekeltünk, és adtunk neki 1-1 szál pirosrózsát.
Igaz, hogy a Zsombi bennt felejtette a virágját a hálóba, de a pusziját nagyon lelkesen vitte anyának! :-)

Sajnos a trambulin nem érkezett meg, ezért apa vett neki meglepiből egy nagy tükröt az előszobába, amit már régóta kinéztek maguknak.
Anya nagyon örült, szombaton gyorsan fel is raktuk a falra.
Aztán a hétvége folyamán legalább 5x felköszöntöttem még, mindenféle aprósággal! :-)

Hétfőn voltam oviba, olyan jóidő volt, hogy mellénybe mentem, nagyon élveztem!
Délután pedig meglepiből apa is eljött értem az oviba.

Ma pedig itthon maradtam, mert jött a védőnéni hallásvizsgálatot csinálni, ami most jól sikerült.
Délelőtt sokat játszottunk a gyerekekkel,itt volt a Levi, a Zalán, a Mesi meg a Lizi és a SZili is, aki megharapta a Benit, mert mindíg piszkálják egymást, olyan rossz az a két kis lurkó!!!
Délután pedig kézműveskedtünk is, csináltunk egy nyuszis asztaldíszt. Nagyon cuki lett.
Most megyünk, puszi nektek: Jázmin és Zsombi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése