2010. március 15., hétfő

Monokli!


Sziasztok!

MEgint itt vagyunk!
Képzeljétek, pénteken délután ZSombi lefejelte a szekrényemet, és nagyon megütötte a szemét! Anyáék nagyon megijedtek, próbálták neki jegelni, de nem nagyon hagyta, ordított! Engem a mami hozott haza az oviból a Gergővel és akkor láttam.
Szegényt úgy sajnálom!
Mostmár nincs neki bedagadva, de színváltós: kék-zöld-piros-lila...
Anya le is fotózta, hogy majd ha nagy lesz ő is lássa! :-)
Tegnap anya megvarrta a húsvéti függönyt, ma pedig előszedtük a húsvéti díszeket és feldíszítettük vele a lakást. Nagyon szép lett.
A jövő héten már kezdjük is a tojásfestést! Már alig várom!


Este nem akartam aludni (már megint) kitaláltam minden félét, csakhogy ne kelljen csendben maradnom! Általában mindíg ilyenkor kezd fájni a hasam vagy a lábam;
Tegnap is mondtam anyáéknak, hogy:

"Fáj a lábujjam között a lábam...!" -erre kinevettek apával! Na szép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése