2010. március 18., csütörtök

Helló-belló!


Most hétvégén nagyon jó volt, mert apa is itthon volt velünk 3 egész napot!!!
Nagyon sokat játszottunk, meg bunyóztunk!
Vasárnap pedig végre valahára átjött Ádi is!
JAJ, úgy szeretem az Ádikámat! (így hívom őt:-)
Olyan aranyos, mert mindíg Barbie-zik velem, meg együtt főzünk is! A múltkor képzeljétek, macskát sütött neke! Pfúj, mondtam neki hogy én utálom a macskákat, de mégis azt rakta be a sütőbe! De én meg csináltam neki cserébe sült cápát, meg tigrist. Nagyon vicces volt!
Itt aludt nálunk, és csak délután vittük haza, és képzeljétek, van egy kutyusa, egy Beagle, Gusztinak hívják. Kicsit féltem tőle, de azért nagyon "anajos" (így mondom az aranyosat) :-)
Zsombi állandóan nyomkodta az orrát!
Jaj, úgy szeretnék én is egy kutyát, de apa nem engedi, mert összepisili a kertet! :-(

Elkezdtük festeni anyával a húsvéti tojásokat a locsolóknak; olyan gyönyörűeket
csináltam, hogy el fognak ájulni! Van strasszköves, meg csillámos, meg tollas is, meg még flitteres is. Apa már lestoppolta az övét!

Most megyünk, holnap megint jövünk,
puszi-nyuszi és cukorka!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése