2010. március 28., vasárnap

A trambulin!!!

Hát, végre valahára megérkezett az a nyavalyás trambulin!
Olyan szuper, állandóan csak abban akarok ugrálni!!!
Zsombesz is imádja, de ő mindíg csak egyedül akar benne lenni, mert fél, ha én is ott vagyok. Velemmindíg csak bunyózik, rámászik a hátamra és nagyokat nevetünk, csak az a baj, hogy anya mindíg leállítja a játékot, mert szerinte veszélyes, pedig szerintem nagyon jó muri!!! :-)
Ő is nagyokat ugrál benne, képzeljétek még szaltózik is benne, de nekem persze azt sem lehet! :-(

Itt volt Ádi is, ő is kipróbálta,meg apa is. Apa nagyon viccesen ugrál benne, olyan mintha egy nagy golyó ugrálna. A szomszéd néni is kinevette!!! :-)

A gyerekeknek is nagyon tetszett, kettesével lehetett belemenni, én is itthon maradtam aznap, mikor megjött, mert nem akartam oviba menni, jól le is csúsztam a bábszínházról!!!
Anya kicsit mérges is volt, hogy nem mondtam el, dehát a kényszer az nagy úr!!! :-)

Puszi: Jázmin és Zsombi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése