2011. január 4., kedd

Karácsony!


Miután megcsodáltuk a karácsonyfát, és beteltünk a szépségével, elkeztünk készülődni az estére. Kibontottuk az adventi naptár utolsó zsákocskáját, amiben az volt, hogy este addig maradhatunk fent, ameddig csak akarunk:-)
Délután, amikor aludtunk anya megkérdezte, hogy mit is kértünk a Jézuskától?!
Én nem igazán tudtam,hogy mit is akarok:-), de Zsombi úgy aludt el, hogy végig mormolta : "tojta, auto, bázzz..brmm-brmm; tojta, auto..."

Amikor felébredtünk, megfürödtünk és felöltöztünk csinosan, én a Barbi ruhámat vettem fel persze:-), aztán vacsiztunk, majd bementünk a szobámba társasozni anyáékkal. Aztán amikor kipakoltunk mindent, hallottam egy csengettűszót, apa kifutott velünk a nappaliba, és hát amit ott találtunk?!?!?!?
Sajnos a Jézuskát nem kaptuk el, olyan gyorsan kirepült, hogy még a teraszajtót is nyitva hagyta!!!
Annyi ajándékot hozott....
Zsombi kapott állatkertes Duplot, Buzz-t, meg Woody-t, verdás kocsikat, meg Toy Story-s kulacsot is,
én meg...hát:
Kaptam 4 polly-pocket házacskát, egy karácsonyi barbie-t:Eden Starling-ot:-)(ez utóbbi rendkívül fontos információ)
a konyhámba micro sütőt, bababölcsőt babával meg hercegnős ruhákkal, meg kulacsot, meg még nem is tudom.. ja meg mesefilmeket is!
Este olyan sokáig maradtunk fent, hogy anyáék mindketten elaludtak, mi meg a Zsombival még fél 11-ig fent voltunk, hi-hi-hi!!!! De aztán anya felriadt, hogy hol vagyunk, úgyhogy elvitt aludni!
Már alig vártam a holnapot, hogy újra játszhassak az új játékaimmal!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése