2011. január 1., szombat

Volt egyszer egy szülinapom...





Hát, képzeljétek el, nemrégen volt az 5. szülinapom! (nov.18):-)
Annyit buliztunk, egyszer a mamáékkal, egyszer anyáékkal és hát egyszer a barátnőimmel is! HERCEGNŐ PARTY volt!!! Ilyet még nem láttatok!
Rengeteg ajándékot kaptam, egy csomó barbie-t ruhákkal, meg cipőkkel, puzzle-kat, Hello Kittys táskát, csattot meg hajpántot, hercegnős kütyüket, meg táskát, szines ceruzákat, csillogós cipőt, meg harisnyát is... meg most nem jut eszembe a többi...
Anya sütött nekem Barbie-tortát is kettőt! Egyet a családi bulira egyet pedig a hercegnősre.
Ja!!! és kaptam igazi hercegnős szobát, olyan gyönyörűt amilyet akartam, ilyen senkinek nincs az tuti! Anyáék átvittek a kis Annáékhoz játszani, és amíg ott voltam megcsinálták a szobámat, kaptam gyönyörű matricákat, meg új függönyt az ágyam fölé, meg lámpát is és szőnyeget is!

Hát az a buli...?!
Írtunk a barátnőimnek igazi meghívót, ráírtam a jelüket is és az oviban kapták meg.
13-an voltunk összesen, de csak lányok! A fiúk most nem kellenek! (még:-)
Csak a Zsombi volt , mert apának el kellett menni dolgozni, úgyhogy
Ő volt mindenkinek a hercege! Úgy ült a kanapén, mint egy kis szultán, aki várja hogy a feleségei keressék a kegyeit:-)

Mindenki gyönyörű hercegnő jelmezben volt, még anya és Adri is beöltöztek, ők voltak a szolgálók:-)
Játszottunk székfoglalósat, megtanultunk pukedlizni is, volt arcfestés és divatbemutató is; a csajok el voltak ájulva!!!
Nagyon jól sikerült, olyan boldog voltam, a legboldogabb a világon!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése