2011. január 2., vasárnap

A karácsonyfa akkor szép...


HEtek óta visszaszámolunk, és nyitogatjuk az adventi naptár kis zsákocskáit,
minden nap egy szuper meglepi van benne, egyik nap párnacsatáztunk anyáékkal,egyszer bújócskáztunk, másszor pedig együtt is fürödtünk vagy kreatívkodtunk; persze volt amikor csokit, vagy cukorkát kaptunk, vagy megnézhettünk este egy mesét is és végre eljött az utolsó...

Reggel, amikor felébredtem átmentem anyáékhoz a hálóba, és akkor láttam, hogy valami faféle van a nappaliban, de olyan sötét volt, hogy nem szóltam senkinek, csak amikor anyáék is felébredtek, akkor mondtam neki, és láss csodát, amikor felhúztuk a rolót, hát ott volt a karácsonyfa! Gyönyörűen, csillogósan, fényesen, olyan volt mint egy álom!!!!
Tegnap mondtam anyának, hogy én is szeretném díszíteni, de azt mondta, hogy ezt mindíg az angyalka csinálja, de apa vett nekünk 2 díszt, amit mi tettünk rá utólag, én egy kis bohócot, ZSombi pedig egy mikulást. Nagyon szép lett a fa, tele van angyalokkal, meg csillogós gömbökkel, van rajta gyöngysor és kolibri is:-)

Zsombi csak áll a fa előtt és csillogó szemekkel kiabálja anyáéknak:
" Ana, fa dísz, ffffa - dísssz!!!!"

Nekünk van a legszebb karácsonyfánk a világon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése