2012. június 8., péntek

ballagás és miegymás

Hát... Újult erővel megpróbáljuk anyával belevetni magunkat ebbe a blogos dologba:-) Nem is tudom, hol kezdjem,annyi minden történt velünk a legutolsó írásunk óta, hogy... na mindegy írom, ami eszembe jut :-))) Zsombi szuperül beilleszkedett az oviba, most már sok barátja is van, megvolt már az évzáró is, és képzeljétek ez volt az első alkalom, hogy ő is szerepelt a műsorban VÉGIG !!!! Ez azért nagy dolog, mert még májusban az anyák napján csak anya ölében ült végig. Hát, én meg elballagtam az oviból:-( Kicsit furcsa ez még nekem, nem nagyon értem még, hogy többet nem jövök oviba, mert ISKOLÁS LETTEM!!! Nagyon izgi, annyi sulit megnéztünk anyával, nagyon nehéz volt kitalálni hogy hová is menjek (bár én rögtön mondtam neki, hogy a Centit szeretném, de ő még valamiért gondolkodott rajta, pedig én már rögtön tudtam ) Nagyon kedves a tanító néni is, Kati néninek hívják, mindíg megölel amikor találkozunk:-) Én pedig ezt köztudottan szeretem :-) -Úgyhogy levett a lábamról! Az iskola is nagyon tetszik, megvan már az iskolatáskám, a tolltartóm, sőt az íróasztalom is!!! Nyáron kifestik anyáék a szobámat (nagylányosra:-) és akkor fogjuk összeszerelni. Várom már ezt a sulit, anya meg fél tőle, ezt sem értem miért?!? de mindegy! JA!!! és járni fogok RSG-re is!!! Megnéztem a neten anyával, hogy mi is ez igazából, és hogy milyen táncok vannak. (Igaziból nekem nem ez tetszett a legjobban, de anya azt nem engedi:-( (rúdtánc (szerk.)) De mondtam anyának, hogy ha felnőtt leszek úgyis kipróbálom, nekem is kell olyan szandi!!! Közöltem vele: "J: -Anya, már tudom mi leszek, ha felnőtt leszek! Divattervező! De hétfőn nem fogok ám dolgozni, mert nem fogok ráérni!!! anya:-) - Miért mit fogsz csinálni hétfőn? J: - Rúd-táncolok!! Ennyit erről!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése