2010. április 6., kedd

Locsolkodás!


Hát, ezen is túlvagyunk!
Jó sok locsolóm volt, de elkezdem az elején!

Reggel együtt ébrtedtünk anyáéknál mind a 4-en, azthiszem kinőttük az ágyat, ez a Zsombi annyi helyet elfoglal! :-)
Megreggeliztünk, aztán felöltöztünk csini ruhába, Zsombi kisinget kapott én pedig a bordó csillogós ruhámat vettem fel; anya hiába mondta, hogy még nagy, engem nem érdekelt különösebben.
A fiúk elindultak locsolkodni, mi pedig ketten maradtunk anyával, én már ezt a részt is nagyon imádtam! :-)

Először a Laci papa ért ide, mondott nekem egy szép verset, meglocsolta a hajamat valami büdössel, én pedig adtam neki szép tojást meg szerencsepénzt is. Evett-ivott, aztán kopogtak az ajón, és ott volt a Levi meg az apukája!
Mindketten nagyon zavarban voltunk, de azért sikerült az akció! :-) Adtam nekik egy csomó tojást, de a Levi még többet akart! Mondtam neki, hogy azért hagyjon másnak is!
Ettek egy kis sütit, és már jöttek is a Peti papáék!
Hát, ők megtámadtak minket, SZÓDÁSÜVEGGEL! Én úgy megijedtem, hogy csak ordítottam, anyát jól lelocsolták, és még tojást is akartak, pedig meg sem érdemelték!
Aztán jött a Viktor meg a Zoliék és még a szomszédok is! Sőt délután még a Noel is átjött!

Zsombi pedig meglocsolta a mamáékat meg a szomszédokat, Ágihoz nem tudtak elmenni, mert apa besörözött a Hajninál, de majd biztos bepótolja!
Még mindíg nem tudjuk milyen lesz a kisbabájuk, már nagyon izgulok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése