2010. április 19., hétfő

Miselátogatás!

Sziasztok!

Megint itt vagyunk, képzeljétek, tegnap elmentünk anyával a templomba, mert az ovistársaim "felléptek"! Én is odamehettem volna, de az utolsó percben meggondoltam magam; a többiek nagyon ügyesek voltak! Ott volt Tündi néni és a Judit néni is, a Tami meg a Sarolta is, és persze Julcsi mama is jött velünk, vagyis majdnem...

Átvittük a ZSombit a Peti papához, apa pedig jött utánunk Quaddal. Felvettük a mamit, aztán elindultunk. Igenám, csakhogy mi 9-re mentünk, a mise pedig 10-kor kezdődött! :-)
Anya mondta, hogy ez az ő formája!
Úgyhogy hazamentünk, addigra apa is odaért, anya átöltözött quados ruhába és elmentek apával motorozni! Aztmondta, időben visszajön és megyünk a misére; ez persze nem sikerült nekik, úgyhogy én elindultam a mamival, anya pedig utánunk jött a Citroennel.

A misén nagyon ügyesen viselkedtem, egyszer kimentem a mamival pisilni és sikerült is lepisilnem a nadrágomat! :-)

Utána elmentünk a cukiba és vettünk sütit meg fagyit is!

Hazafelé anya akart menni a quaddal de apa nem engedte meg neki, aztmondta hogy veszélyes, anya meg szomorú lett, de mondtam neki,hogy
" nembaj, jövőhéten megint motorozhatsz majd anya!"

Délután nem aludtam, kint kertészkedtünk meg játszottunk a nyuszival, mert a jövőhéten megy vissza az anyukájához, mert már nagyon hiányzik neki! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése