2010. április 4., vasárnap

Tavaszi szünet!

Kedden voltam utoljára oviban,
Mikor hazajöttem, mondtam anyának, hogy:
" Nem megyek többet oviba... mert Jézus feltámadt!!!"
Úgy kinevetett, még a mamit is felhívta, aki elmesélte a Sándor atyának is ! :-)

Most itthon leszek 1 hétig.
A manoda nyitva volt, egész héten húsvéti kütyüket készítettünk anyával; festettünk, ragasztottunk, tojást díszítettünk, hajtogattunk, meg minden. Nagyon jó volt itthon, csütörtökön még a Betti is itthon maradt. Ugrálunk sokat a trambulinban, de délután Bettus rosszul esett és nagyon sírt is, de szerencsére nem történt nagy baj!
Pénteken pedig életemben először a Julcsi mamáéknál aludtunk a ZSombival! Anyáék délután átvittek kocsival, kicsit sírtam is,kérdeztem a Zsobitól, hogy neki nem-e hiányoznak anyáék? (közben meg ott voltak még mögöttünk) de aztán nagyon jó volt, elmentünk a játszótérre, vonatoztunk és kutyáztunk is!
Este 10-kor aludtunk el, anya pedig reggel jött értünk! Nagyon örültem neki, de azért majd még megyek a mamihoz is!

Aztán szombaton anyának volt szülinapi bulija, átjöttek a Zoliék a kis Annával, A Béla meg a Hajni, a Mikiék és az Urbán Gabi is!
Sokat játszottam vele, mindenki kipróbálta az ugrálót,jókat röhögtünk! Apa úgy elájult, hogy a Zoli meg a Gabi vitték be a hálóba! :-) Először megijedtem, de aztán anya mondt, hogy nincs semmi baj, csak apa fáradt!
Vittünk neki annával játék gyógyszert, meg vacsit is, de ő csak aludt tovább!
Folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése