2010. április 20., kedd

Szülinapoztunk!


Hétfőn itthon maradtam, mert vasárnap volt egy kis hőemelkedésem este, de anya aztmondta, hogy biztos túlpörögtem Anna szülinapi buliján! :-)
Ma pedig a Levi szülinapját ünnepeltük itthon a bölcsiben!
Kapott egy Nemo-s tortát, volt rajta tüzijáték és 3 gyertya is, nagyon finom is volt, de Levi egy falatot sem evett belőle!
Énekeltünk neki, ő pedig elfújta az ujjgyertyánkat.
Kapott egy Thomasos füzetkét amiben matricák is vannak, nahát a Zsombi állandóan el akarta venni úgyhogy anya este vett neki is egyet!

Ilyen még nem volt!!!!
Levi meg a Zsombi egész nap csak ölelkeztek! És amikor én is akartam, engem egyik fiú sem akart megölelni, mindíg csak egymást! :-(

Aztán később olyat játszottunk, hogy összeházasodtunk a Levivel, anya pedig a kislányunk volt és ment iskolába!
Nagyon vicces volt, mondtam anyának (súgtam:-), hogy ne féljen nem fogunk igaziból csókolózni, aztán a következő percben azért mégis megkérdeztem:

" Anya, csókolózhatunk igaziból, te is szoktál apával!?"

De anya aztmondta, hogy adjak Levinek inkább csak puszit,az is elég lesz!

Csak csütörtökön fogok oviba menni, mert szerdán jön át hozzám az Anna, már nagyon várom őt!

Puszi-nyuszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése