2010. április 13., kedd

Párnatorony!



Ma meg tegnap is voltam oviba, nagyon jó volt, bár a Tamival összevesztem, mert azt mondta a rajzomra, hogy csúnya! :-( Nagyon haragudtam rá, mondtam is neki, hogy az övé a csúnya. Már a múltkor is csúnyán beszélt velem, és én aztmondtam neki, hogy majom!
(mert apa mindíg azt mondja, hogy ha rondákat mondd nekem valaki, akkor ezt mondjam)
De anya leszidott, aztmondta, hogy ilyet nem szabad mondani, úgyhogy most kicsit összezavarodtam, hogy most akkor mondjam, vagy ne mondjam?! Ti értitek ezt?!

Na mindegy, lerajzoltam a családunkat, mindenkit, olyan gyönyörű lett, hogy anya bekeretezte és kirakta a falra!

Hétvégén, mikor anya takarított, lepakolta a párnákat a kanapéról, hogy leporszívózza őket, és egymás tetejére rakta , na mi kapva kaptunk az alkalmon a Zsombival és megmásztuk a párnatornyot!

Nagyon vicces volt, mert amikor felértünk a tetejére, akkor az egész leborult!
Aztán a ZSombesz mászott fel az egyik oldalon, én meg a másikon és mindíg lepotyogtunk róla!
Anya fél órát könyörgött, hogy visszapakolhassa a párnákat, aztán morcos lett, úgyhogy fel kellett adnunk a dolgot!

Sebaj, majd legközelebb!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése