2010. április 11., vasárnap

Vasárnapi ebéd!


Sziasztok!

Ma segítettem anyának megfőzni az ebédet!
Ű...Nagyon finom husilevest főztünk vargabéles sütivel!
Segítettem megpucolni a zöldséget, belerakosgattam a megpucoltakat a vízbe, aztán anya pedig innen a levesbe. Nagyon sokáig főtt, azthittem, hogy soha sem lesz kész!

Aztán elkezdtük a sütit, én kevertem össze a töltelékbvalókat, aztán kikentem a tepsit is vajjal, isteni lett, jó kis csomós! :-)
Tegnap eltört a mosógépünk ajtaja, úgyhogy ma megnézzük az Auchanba, hogy milyenek vannak. El is mentünk, ki is választottunk egyet, aztán apa rájött a kasszánál, hogy nem is tudja a pin-kódját; így nem is tudtuk elhozni, visszavittük a bácsiknak!

Aztán alvás után elmentünk szavazni és én dobtam be a dobozba anyáék borítékját. Nem igazán értem, hogy miért kell ezt, de anya azt mondta, megszavazzuk a jövőnket.

Mire én:
" Megszavazzuk a jövő mosógépünket!" :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése