2010. május 30., vasárnap

Állatkertben az ovimmal!




Sziasztok!

A múlt héten az ovimban végig gyereknapot ünnepeltünk. Minden nap volt valami különleges program: kedden: pünkösdi király és királynő választás volt, szerdán az egész ovi elment az állatkertbe, csütörtökön jótékonysági vásár volt, pénteken pedig családi délután volt (ide sajnos nem tudtunk elmenni, mert a bölcsiben is gyereknapoztunk:-)
A leges-legjobb az állatkert volt!!!
Anya és Zsombi is eljöttek, reggel beültünk a kocsiba és egyenesen odamentünk, ott találkoztunk a többiekkel. Nagy nehezen leparkoltunk, beálltunk a sorba erre elkezdett cseperegni az eső! Na mindegy, végülis nem lett belőle nagy zivatar, mikor bejutottunk, egy bácsi csinált minden csoportról egy képet, és aztán elindultunk végre. Zsombinak anya hozott motort, ő azzal száguldozott. Először az orángutánokat láttuk, akik pisiltek, meg egy papírt eszegettek, aztán megnéztük a vizilovakat, az elefántokat (ők is pisiltek:-), a hüllőházat és a zsiráfokat is. Ez nagyon vicces volt, mert a zsiráfok kihajoltak, és úgy lehetett őket etetni. Meg tudták puszilni a fejünket is. Megnéztük még a jegesmacikat, meg az állatsimogtót is, ahol sok híres ember volt még több fotóssal. Egyfolytában őket fotózták a kisgyerekükkel, úgyhogy mi be sem tudtunk menni a kecskékhez.
Megnéztük a tengerimalac várost is, az nagyon cuki volt, volt nekik iskolájuk, ovijuk, autójuk meg buszuk, városháza és meg bankjuk is. Ki-be mentek az épületekbe, nagyon aranyosak voltak. Délben jött értünk vissza a busz, én a Tami mellett ültem a buszon, anya pedig alvás után jött értem a Zsombival.

Csütörtökön pedig anya ebéd után jött értem és lementünk a másik épületbe megnézni a vásárt, vettünk egy kaspót, meg egy virágos hajgumit nekem, aztán jöttünk haza a gyerekekhez.

Pénteken itthon maradtam gyereknapozni. folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése