2010. május 23., vasárnap


Sziasztok!

Mostanában nincsen túl sok időnk anyával az írásra, de most itt vagyunk!
A múlthéten megint sokminden történt, nem is tudom, hol kezdjem?!
Hétfőn voltam oviba, és este, amikor anya jött értem ott maradtam én is vele szülői értekezleten, ügyesen szineztem végig, ott volt a Julcsi mama is, néha beszélt egy kicsit, aztán hallgatott, aztán megint beszélt...
Jövő héten lesz az ovimban a gyerekhét, minden nap vaalami izgis dolog lesz, egyik nap állatkertbe megyünk, a másikon családi bográcsolás lesz, meg egy csomó játék, meg minden! Mondtam anyának, hogy minden nap menni akarok! :-)
Kedden, szerdán itthon maradtam játszani (anya kocsiját apa elvitte a Trungi bácsihoz)
Olyan jó ez a hétvége!!!
Apa nem ment szombaton már dolgozni, reggel elmentünk vásárolni, aztán rendberaktuk a kertet, délután pedig a nagy viharban bent játszottunk, bunyóztunk, meg tévéztünk, aztán átjöttek egy kicsit Annusék, barbieztunk egy kicsit, és megettünk egy tepsi kókuszos sütit,amit anya sütött! Ez a süti a kedvencem, anya a Levi anyukájától tanulta, aztán tovább tuningolta, most éppen epret kevert bele, nagyon fincsi lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése