2010. május 16., vasárnap


A múlt héten majdnem végig itthon maradtam, mert anyának elromlott a kocsija.
Nagyon sokat játszottunk a gyerekekkel, de csak bent, mert annyi eső esett, hogy csak na!!!
Pénteken volt a Julcsi mama szülinapja, délután felhívtuk telefonon, már nagyon várom a holnapot, reggel anyával, meg ZSombival megyünk ki hozzájuk bográcsozni...

Hát végre eljött ez a nap is, annyira vártam, de olyan gyorsan el is telt! De kezdem az elejéről!!!

Reggel összepakoltuk a táskánkat (úgy volt, hogy ott alszunk)aztán vettünk maminak egy gyönyörű tortát meg egy nagy virágot, én választottam ki a szinét! :-)
Aztán átmentünk, anyáék elkeztek főzni, mi meg Zsombival rákattantunk a Minimaxra, mert olyan otthon nincs!
Nagyon rossz idő volt, egyszer esett, aztán meg nem, de azért anya elkezdett bográcsolni! Mamával odarakták, hoztunk fát a garázsból, aztán 3. próbálkozásra meg is gyulladt a fa...
Persze mire meggyulladt elkezdett esni az eső is, anya hol főzött, hool pedig a napernyőt tartotta a tűz fölé, hogy ne ázzon el, közbe meg fuldoklott a sok füsttől!

Közben én Zsombivl nya mellett a nagy ernyő alatt egy vödörbe borsólevest főztünk esővízből és füvekből!
Annyira főztem, hogy nem figyeltem oda és egy hatalmasat estem, akkorát, hogy a számból kiharaptam egy darabot, és még a térdem is vérzett!
Na ez megalapozta a hangulatomat a továbbiakra, az ottalvás is el lett intézve!
Végig nyávogtam, közbe a papa is hazaért a munkából és apa is megérkezett Ádival, hoztak nekem First-öt. Mamától kaptam fájdalomdíjként egy cuki plüsscicát,aki golyóvá tud változni és nagyon finom illatú! Nagyon örülök neki azzal is aludtam.
Hatalmasat ettünk, volt kukoricaleves, sülthal és csülökpörkölt is, aztán meg görögdinnye és még torta is.
Meg se tudtunk mozdulni utána.
Énekeltünk a maminak, és kapott 2 szoknyát, papától egy gömbtuját és egy gyönyörű fehér virágú azálea bokrot!
Nagyon örült az ajándékoknak!

Sajnos Gergőnek dolgoznia kellett, de a Viola ott volt velünk!

Délután hazafelé a kocsiba elaludtunk, aztán anya bevitt minket a szobába, mire felkeltünk lehztak a padlásról egy csomó legót és estig azt rakosgattuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése