2010. május 31., hétfő

folyt köv.


Már nagyon vártuk Zsombival ezt a napot, este alig tudtam elaludni, reggel meglepiként itt maradt a Zalán tesója a Zsófi is, nagyon örültem neki:-), de persze a Bettit vártam a legjobban!
Nagyon sokan voltunk, először bent játszottunk perec evő versenyt, hátrakötött kézzel kellett a madzagon lógó perecet megenni, nagyon muris volt! Adrienn is evett, de alig tudta bekapni, mert anya mindíg mozgatta neki a madzagot! hi-hi-hi!

Aztán kimentünk az udvarra és papírarcokat kellett keresni, aki talált 3-at az kapott jutalomcsokit! Na futkároztunk is mint a mérgezett egerek:-)
Nagyon sokat játszottunk, elrepültünk varázsszőnyegünkkel meseországba a 3 pillangóhoz, zsákbafutottunk, homokvárat építettünk közösen, délután pedig alvás után arcfestés is volt, de anya csak a lányokat festette ki, mert a fiúk nem akarták!
Én pillangó voltam (a változatosság kedvéért:-), a lányokkal beöltöztünk hercegnőknek, én voltam Csipkerózsika, Betti a pink ruhában volt, a Zsófi pedig Bell volt.

A találós kérdéses játékban matricákat lehetett nyerni, a zsákbamacskánál pedig sokmindent nyertünk: nyakláncot, matricát, karkötőt meg csattot meg csokit is!

Annyi csokit meg nasit ettünk, hogy nem nagyon akartunk ebédelni, de muszáj volt!

Este olyan fáradtak voltunk, hogy már 8 órakor mentünk is aludni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése