2010. május 2., vasárnap

Kemencei Kisvasút!




Tegnap voltunk Majálison, megnéztük Margó mama fellépését, nagyon cukin táncoltak, voltak kislányok is nagyon szép csillogós ruhákban táncoltak, úgyhogy mondtam is anyának, hogy én is táncolni akarok!
Zsombi beleült egy kisautós körhintába, ment 2 kört aztán úgy elkezdett ordítani, hogy le kellett állíttatni a menetet.

Ma reggel pedig elmentünk Kemencére kisvasutazni, de olyan szörnyű messze volt, hogy az út végén már majdnem sírtam is annyira ki akartam szállni.
Amikor odaértünk a kisvasúthoz, megvettük a jegyeket és felszálltunk!
Nem volt túl bizalomgerjesztő, de elindultunk. 5 km.-t mentünk az erdőben egy nagy patak mentén, de anya aztmondta, hogy folyónak is beillene! 5 kis hídon is átmentünk mire felértünk a Feketevölgybe. Ott egy kicsit dobáltunk kavicsokat a patakba, aztán elindultunk visszafelé; egy megállóval hamarabb kiszálltunk és a maradék utat sétálva, meg kismotorral tettük meg, közben megint megálltunk a pataknál játszani és a kavicsokon átkeltünk a túloldalra de apa olyan kis butus volt, hogy beleesett patakba, mi pedig jól kinevettük, nagyon vicces volt!!! :-)

A túra végén palacsintáztunk egyet a Palacsinta Királyban, anyáék még lángost is ettek!
Hazafelé a kocsiban elaludtunk Zsombival és a mamáéknál ébredtünk fel vittünk neki virágot anyák napjára, énekeltem is neki 2 dalt, aztán anyát is felköszöntöttem, festettem neki egy gyönyörű ékszerdobozt, aztmondta abban fogja tartani a fülbevalóit!

Nagyon jó kis nap volt, este még átszaladtak Annáék is és játszottunk egy jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése