2010. május 9., vasárnap

Anyák napja az oviban!

Nagyon sokat készültünk az oviban az anyák napjára, Judit néni szólt anyának, hogy ne hiányozzak most 2 hétig, mert nagyon kevés az időnk, úgyhogy minden nap mentem is.
Készítettünk ajándékokat anyának, meg a mamiéknak is, aztán eljött a csütörtök reggel...
Csak tegnap este szóltam anyának, hogy fehér blúzba és fekete szoknyába kellene menni,
de azt is mondtam, hogy én a pipacsos ruhámba akarok lenni! :-)

...hát, anya elvitte nekem mind a kettőt az oviba, dehát persze én nyertem:-)
Judit néni azt mondta, neki mindegy mit veszek fel, csak szerepeljek!
Így is lett, anya rettentő büszke volt rám, nagyon ügyes voltam, eljött apa meg Zsombi is, Margó mama a Laci papával és persze a Julcsi mama is.
Elmondtam egy csomó versikét, és előadtuk a Répa mesét is, én voltam a tarka macska!
A nagyon komoly 1 mondatos szövegemet nem mondtam ugyan el, de a répát fesztül húzogattam! :-)
Az ünnepség végén odaadtam az ajándékokat, anya még pityergett is egy kicsikét, aztán megköszöntük a Judit néninek meg a Tündi néninek is, hogy szeretnek, este rajzoltam nekik 1-1 szép képet is!
A műsor után elmentünk anyáékkal fagyizni aztán pedig hazamentünk!

Nagyon szuper kis nap volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése